søndag 12. desember 2010

Da var denne helgen slutt!

Det har vært en busy helg, først julebord hos monica på fredagen, hvor jeg hadde det utrolig kjekt. Gikk ikke og la meg før klokken 5 og Kenneth, (som også var på festivitas) la seg ikke før klokken 6. Kan si at vi var en smule redusert lørdagen da ja... Da er det greit med Ann Elen her som hjelper til med kidsa! Det ble middag på Carlos siden ingen av oss orket å lage mat(!) Så kom Martina på overnattingsbesøk til oss, og det er jo alltid koselig, vi tilbragte kvelden på sofaen, spiste godis og så X factor. Forresten litt skuffa over at ikke Atle vant, han har vært min favoritt hele veien, men sangen til Hans er jo helt fantastisk nydelig! Men jeg ville heller gått på konsert med Atle og hørt denne sangen: 

Så, Marion, nå fikser du for han! 

Ellers så vi New Moon, eller dvs Kenneth og Martina så den, jeg sovnet ganske fort i fanget til Kenneth. En perfekt lørdagskveld! Og dagen i dag har bare vært Relax med stor R! Har bygga Duplo med kidsa, lekt meg med julegaven min fra Kenneth, som jeg fikk på onsdag, det er forresten denne:



And, yes, I love it!!!!! 

Kenneth laget svinesteik til middag og det var ganske så godt, Martina dro hjem i halv syv tiden, til halv åtte var kidsa lagt, og nå er det bare Mac, telly og sofa resten av kvelden! Julegaven ligger forresten på lading, etter all spillingen på den i dag. Moro med ny mobil!

Det var det for i dag, merker at jeg må begynne å ta litt mer bilder iløpet av dagene som jeg kan ha med i innleggene, det er liksom litt kjekkere enn bare tekst. Legger til slutt med ett bilde av meg og Martina som er tatt på en jentetur til London!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar