mandag 27. desember 2010

Juleforening

Tirsdag 21 desember var jeg på forening hos Renate. Vi jentene trekker lodd om hvem vi skal kjøpe julegave til, også kjøper vi til den personen, men så er det liksom fra alle jentene. Disse gavene åpner vi sammen på foreningen. Jeg hadde Monica i år, og hun fikk seg ett par støvletter som hun ønsket seg. Renate hadde kjøpt til meg og jeg hadde ønsket meg ett brettspill, og snill som hun var, så hadde hun kjøpt det. Brettspillet heter forresten Absolutt Enig, og vi spilte en liten runde hos Renate og det var ganske kjekt. 

Monica hadde laget konfekt til oss, det synes jeg er sååå koselig, og jeg ble veldig glad for det. Jeg har dessverre vært forkjølet siden forrige tirsdag og har hatt minimalt med matlyst. Denne posen står derfor fremdeles i kjøleskapet og venter på at jeg har innmari lyst på den!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar