onsdag 8. desember 2010

Knall og fall...

              Så da var denne dagen begynt og siden jeg hadde fri fra skolen idag var planen å gå igang med klesvask og husvask og alt det der, men det tok ikke lange tiden før de ringte fra skolen om at Marcus hadde falt og slått ut en tann, og ikke en hvilken som helst tann, en fortann!!! (Og bare for å ha nevnt det så er det under 2 uker siden de ringte fra barnehagen om at Naomi hadde falt inne i hallen og fått kutt i pannen. Da var jeg på skolen og måtte hive meg i bilen, samtidig som Naomi ble kjørt av ped leder til legen, vi møttes der og kom fort til, resultatet var at kuttet ble limt og bandasjert.) Men nå var det ihvertfall full fart i bilen for å hente Marcus og så videre til tannlegen for sjekk. Bra for oss at jeg hadde fri, og jeg hadde invitert Ann Elen til å være hos oss i noen dager, slik at Denzel kunne være hjemme med henne og ikke bli dradd ut i kulden... Men tilbake til tannlege besøket, det var heldigvis en melketann, så sånn sett var det greit at noe slikt skjedde nå, bedre nå enn senere når "voksentannen" har kommet ut. Han var ihvertfall en tøffing, slengte seg i tannlegestolen og gapte høyt, litt mer skeptisk til bildene men det gikk fint det også, og når man runder det hele av med en liten premie fra tannlegen, i form av en liten dinosaufigur, da er alt good igjen. 

 Marcus på venterommet hos tannlegen



Flinke gutten tar røntgenbilde!



          Ellers kan jeg jo slenge inn ett bilde av det herlige været som er ute nå, det er så fint når snøen ligger tykt på trærne og det laver ned med tykke snøflak!!! Julestemning aldeles!




1 kommentar:

  1. Grattis med blogg!! koselig. Gleder meg til å følge med dere her inne!!!! Du er lagt til i følge listen min hihi! bra det gikk såpass bra med marcus og at det var en melketann!!!! klem

    SvarSlett