tirsdag 7. desember 2010

Og der hadde jeg fått meg blogg også...

Ja, der hadde jeg fått meg blogg også! Gøy, spennende og egentlig ganske skummelt... Man vet jo liksom aldri hva andre folk tenker om hva andre tenker på en måte, he, he. Men nå er jeg nå her, og det blir spennende og se hva jeg kan klare å få ut av dette fremover. Alt er jo helt nytt og jeg merker at jeg ikke helt vet hva jeg holder på med, hvordan alt funker og slike ting. Kanskje jeg må få noen tips av AB og Gjertrud for eksempel. De har kjempe kjekke blogger, og hadde jeg vært litt mer dreven på dette så kunne jeg sikkert ha lagt inn en link til bloggene deres også. Bare følg med folkens, så skal jeg nok lære meg det... Men det var altså mitt første innlegg, nå er det natta for denne jenten, skal prøve å få inn litt bilder og stæsj i aller nærmeste fremtid!

5 kommentarer:

  1. Hei Julie!
    "Lenge siden sist":D hehe.. Flott at du har begynt å blogge du også. Hanne hadde så veeldig lyst til å lage en byggeblogg når vi skulle bygge nytt hus, så jeg snikret i hop en blogg til henne, men hun har enda ikke skrevet et eneste innlegg:D
    Men en slags blogg er det blitt:
    http://bygge-blogg.blogspot.com/
    Hils familien

    SvarSlett
  2. Lenge siden sist ja, var nettopp inne på bloggen deres, Thomas, gøy med byggeblogg! Spennende å se det ferdige resultatet. Skal følge med:-)

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Flinkingen. Finally :) I will follow you :)

    SvarSlett
  5. Takk, kjære, Hanne! Hook deg opp med en du og, så kan jeg følge deg også :-)

    SvarSlett