torsdag 9. desember 2010

Shopping med moren!

I dag har meg og mamma og Denzel vært på litt juleshopping. Først en superkjapp tur på Kleppestø senter, der vi forresten traff Gjertrud og Snåsamannen(?!), for så å kjøre ut på Sartor. Der fikk vi faktisk unnagjort en del julegaver, og fikk oss litt deilig lunsj, hvor vi måtte improvisere litt med Denzel og babystol... Den var nemlig litt vel romslig for en liten gutt på knappe 6 måneder...





På vei ut av parkeringsanlegget til Sartor knipset jeg forresten en herlig parkering som jeg tenkte jeg skulle dele med dere, her kommer det! 



Og på ettermiddagen, siden jeg savnet mamma sånn, så stakk meg, Naomi og Denzel opp dit på besøk. Der fikk jeg en liten gave av mamma, en snøkule. Jeg er litt sånn uoffisiell samler av de. Fikk forresten en av min kjære søster for noen uker siden også. Som hun hadde kjøpt i butikken der hun jobber. Rennesance(?) heter forresten den. Legger med bilder av de også.

 Her er den jeg har fått av Sophi,

 og her er den jeg fikk av mamma idag!

Og det var dagen idag, nå gleder jeg meg til i morgen, da er det siste skoledag, bortsett fra eksamen 15. desember, og julebord hos Monica på kvelden! 


1 kommentar:

  1. Hehe Gjertrud og Snåsamannen.. Så for meg et scenario der jeg og snåsamannen hadde en trivelig date på tomannshånd ;-) Det var mamma som skulle ha signaturen hans i boken han har skrevet <3 mamma tror VELDIG på han ;)

    SvarSlett