onsdag 15. desember 2010

Siste eksamen overstått!

Å herlighet, jeg kan nesten ikke tro det, siste eksamen overstått i dag, og det er en helt fantastisk følelse! 

For de som ikke vet det, så hoppet jeg i siste liten ut i studentlivet i slutten av august i år. Jeg har gått på juridisk kontormedarbeider utdanning ved Utdanningshuset. Vi var alle i heimen forberedt på en tung, stressende og slitsom høst, og riktignok har det vært det, men himmel og hav så fort det har gått! Det virker som om det var hindagen at vi ringte til Lisbeth (svigers), for å spørre henne om hun ville ta på seg dagmamma oppgaven og passe Denzel mens jeg slet ut skolebenken, og det ville hun heldigvis. Og det har gått så fint! Tusen takk, Lisbeth. Og min kjære pappa, som har hentet Naomi hver morgen og fått henne avgårde til barnehagen. Thank you, Super Daddy! Mamma og Ann Elen må heller ikke glemmes helt, de har også hjulpet til litt innimellom, og takk til dere for det!

Men nå er det altså over, det kommer til å bli helt merkelige dager fremover, ingen lesing, pugging, prosjektoppgaveskriving, kalkulatoren kan pakkes vekk og livet er bare herlig. Nå skal jeg virkelig nyyyte resten av morspermisjonen min. Lille Denzel gullet har blitt så stor denne høsten, og det skal bli godt å få være med han og kose hele dagen! Og kanskje skal jeg få overskudd til å venne han av med å ligge oppi vår seng om natten også. Jeg har jo gått som en zombie om nettene og ikke orket å amme han for så å legge han tilbake i sengen sin, og nå har han jo blitt så godt vant med å ligge med oss, butikken åpen hele natten og livet hans har vært herlig. Men nå er tiden kommet for at denne moren skal vinne den gode nattesøvnen og sengen sin tilbake!!!! Wohoo!!! (Sa hun med sterk overbevisning i stemmen...)

Nå gjenstår det bare å få karakteren tilsendt i posten for å se om jeg virkelig er ferdig på skolebenken for denne gang, eller om noe må taes opp igjen, men har hatt en god følelse på alle, så jeg regner med det har gått fint. Gleder meg og venter i spenning på resultatene!

3 kommentarer:

  1. Flinka :-) Dere er kjempeflinke, både du og Hanne!! *impressed*

    God jul til deg og din vakre familie <3

    SvarSlett
  2. Grattis så masse med overstått eksamen:) Så nå må du bare nyte resten av permisjonen din og så må dere ha en strålende jul:) :)
    Klemz fra Olaug

    SvarSlett
  3. Tack, flickor! God jul til dere også!

    SvarSlett