søndag 23. januar 2011

Besøk i Kjerrgarden!

I dag har vi vært så heldig å fått komme på middagsbesøk hos Ingrid & Kimmo. Tanten til Kimmo og Kenneth var der når vi kom, og her er ett bilde av henne og Denzel:
Deniz og Denzel!
Kimmo hadde laget deilig Tandoori kylling, og det er en av mine favoritter! Bra jobba, Kimmo! 


De flyttet inn i nytt hus rett før jul, og jeg har gledet meg sånn til å komme og se det ferdige resultatet, og jeg ble ikke skuffet. De har fått det utrolig fint! Fikk mye inspirasjon! Gulvet i stuen deres falt jeg ihvertfall for, så kanskje det blir vårt nye gulv når påbyggingen er ferdig?


Vi ble tilbudt is til dessert, og mine kids ELSKER is, spesielt Marcus, han spiste 3 skåler! Dette har vært en ganske bra søndag, vi sov til klokken var ett, stod opp, og stelte oss i stand, og rett i middagsbesøk! Sånn skulle hver søndag ha vært;-P





Kan også legge til at Marcus mistet en tann i dag tidlig når han spiste gulrot!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar