fredag 14. januar 2011

Bingo og hyggelig lag

I kveld har jeg vært på koselig bingo besøk hos Renate. Erle var også der, men bingolykken var det verre med, dessverre. Men koselig hadde vi det uansett! Vi fikk også med oss Korslaget, og såklart heier vi på Team Torhild! Selv om jeg også liker Team Dag og Team Erik & Kriss. Moren til Erik kom jo med ett utsagn forrige uke som nå har blitt mitt nye motto: Det viktigste er ikke å delta, men å se bra ut når man vinner! Selveste Thomas Gaarder beæret oss også med sitt nærvær, og var skikkelig gentleman og tilbydde oss litt deilig, nysteikt pizza. Takk Thomas! Nå er jeg hjemme igjen, og selv om klokken er mye så er det straks klart for en episode med Lost! God natt!


3 kommentarer:

  1. Du glmete å skrive noe om hovedtemaet for kvelden!!!
    Da datta da,da datta da!!!

    BF

    SvarSlett
  2. Så søt blogg du har da! Nå ble jeg litt inspirert her :D Mer matnyttige kommentarer kommer etterhvert. ;)

    SvarSlett
  3. BF: Tenkte jeg skulle styre unna det emnet, var litt redd for å få Thomas på nakken...

    Erle: Takk for at du synes bloggen min er søt, det liker jeg:-)

    SvarSlett