torsdag 13. januar 2011

Brodering

Da har jeg begynt på enda ett av forsettene mine, nemlig å brodere babybilde til Marcus, sånn med navn, dato for fødsel, vekt og lengde. Naomi og Denzel sine er ferdig, så nå er det bare Marcus sitt igjen. Og nå som jeg er igang, så håper jeg at iveren fortsetter til jeg er ferdig. Det er så typisk å begynne med ting, man er virkelig motivert også plutselig så blir det bare ett ork, og blir ikke fullført på en halv evighet. Men så langt liker jeg det, syr litt hver kveld mens vi ser på Lost. Lost! Herlighet, begynner å bli ganske så spennende nå faktisk. Vi ser ca 4 hver kveld og er totalt hekta!!

Broderingen min!

Kanskje ikke så spennende nå, men det blir nok fint til slutt skal du se. Legger med de to minste sine bilder som er rammet inn og hengt opp. Sorry for blitzen, men sånn ble det bare ;-P

Naomi sitt bilde


Denzel sitt bilde




7 kommentarer:

  1. Ufattelig fint, Julie!!! Er mektig imponert!
    Tar du imot bestilling ;) Hehe..
    Er misunnelig på ferdigheter og tålmodighet her! Jøye meg!!

    SvarSlett
  2. He, he, er vel ikke så mye ferdigheter, men tålmodighet, det trengs ja! Men det er gøy også :-) Dersom du vil ha ett sånt, men ikke har tid eller lyst til å gjøre det selv, så kan jeg godt brodere for deg! De har mye fint å velge mellom i den sybutikken som ligger mellom McDonalds og inngangen til Klostergarasjen :-)

    SvarSlett
  3. Hei,

    Liker boka di =)
    og broderingen, kan være jeg må herme litt. Syns at bildene var kjempe fine, kanskje Anna Linnea skal få en sånn. Må bare bli ferdig med litt ander prosjekter først..

    Hilsen Jannicke

    SvarSlett
  4. DETTE VAR NYDELIG VENNEN! JEG ER KJEMPE IMPONERT! MULIG DU FÅR EN BESTILLING FRA MEG OGSÅ ;) HIHI!

    SvarSlett
  5. Utrolig fint Julie, jeg er helt imponert! Tålmodighet er en god ting ;) Er det vanskelig? Ser veldig vanskelig ut!

    SvarSlett
  6. Åååå så fint, er så gøy å brodere. Tror jeg må ta fram mitt bilde som jeg begynte på for 5 år siden;)

    SvarSlett
  7. Takk, Jannicke! Skal du kaste deg på broderingen også? Har ikke du nok å ta tak i?? Hi, hi. Du kommer nok til å like brodering tror jeg. Det ligger rett i din gate tenker jeg ;-)

    Hanne: Bare legg inn en bestilling du!

    Gjertrud: Det er virkelig ikke vanskelig, men det tar tid, er litt putlearbeid kan man si.

    Henriette: Ha, ha, det er det som skjer, blir du litt lei og pakker det vekk, så er det fort gjort å glemme det. Finn det frem og gjør det ferdig!

    SvarSlett