fredag 28. januar 2011

En utfordring!

Jeg har blitt utfordret av Veronica, og en utfordring er alltid gøy, så her er mine svar:

4 tv-program jeg ser på: 
- Det som går tirsdager 21.40 på Tv2... ;-)
- En moderne familie, (ett av favorittprogrammene mine for tiden!)
- He, he, Home & Away...
- Alt med Harald Eia, (kanskje den var litt juks, men, men).


4 ting jeg har gjort i dag: (Dagen er jo enda ung, så ikke så veldig mye interessant)
- Fått 3 kids kledd og klar og avgårde til klokken åtte, Naomi til barnehage, Marcus til skole og Denzel inn og ut av bil for så hjem igjen...
- Satt på en maskin med klær
- Sett opptak av gårsdagens episode av "En moderne familie".
- Avtalt et møte med jobben min senere i dag


4 ting på min ønskeliste: 
- De har en hverdagskjole på B-Young som jeg har vært ute etter siden uken før jul...
- 1 stk brev fra Midthordaland Tingrett, ASAP!!!!
- Levere inn en Lottokupong som gir milliongevinst!
- Friske og lykkelig familiemedlemmer og venner livet ut<3


4 ting jeg liker dårlig:
- Edderkopper, (det var en i stuen min i går, det betyr at våren er på vei, på godt & vondt...)
- Husarbeid generelt...
- Mobbing
- Negativitet!


Da gjør jeg som hun som utfordret meg gjorde, nemlig sender utfordringen videre, 
til Erle og Thomas&Hanne og Britt-Iren!

2 kommentarer:

  1. Visste det fantes flere enn meg som synes Home And Away er koooooooonge :):)

    SvarSlett
  2. Hi, hi, det er faktisk konge! Bedre enn hotellet ihvertfall. Home & Away er liksom min hotel cæsar...

    SvarSlett