tirsdag 4. januar 2011

Godt igang med loftsryddingen!

I dag begynte jeg på ryddingen av loftet. Vi har for så vidt bestemt oss for at 3 kids er nok i Veivåg-Monsen familien, så nå tenkte jeg at alt av babytøy og sånt skal ut og vekk fra mitt lille hjem. Ågjemegstyrke så mye babyklær vi har. Eller rettere sagt Naomi har! Jeg har selvfølgelig ikke hjerte til å kvitte meg med alt, så derfor fant jeg ut at jeg ville velge meg ut ett par ting fra hvert barn som jeg skal ha i hver sin kasse. Greit å ha litt når de skal flytte ut og starte sine egne familier! Marcus han fikk hele 6 plagg, Naomi sin kasse er stappfull, og Denzel fikk litt i sin han også, men han er jo fremdeles babyen min, så han får vel litt påfyll til sommeren tenker jeg.

Jeg begynte ihvertfall med å få ting fra loftet og ned i gangen, lettere og ikke minst varmere å jobbe med det der.
Roteloftet...

Mye å ta tak i!

Da var mesteparten kommet ned i gangen...

Da har jeg pakket klart
 det som skal spares på

Og dette skal avgårdekåre til Frelsesarmeen...



Det var i tillegg 1 kasse, 1 bossekk og 1 stor pose som alle var full av klær etter Naomi, men de har jeg en venninne, med en skjønn liten prinsesse, som skal få bort til seg.

Det var dagens økt, er ganske fornøyd med egen innsats. Nå trenger jeg flere plastkasser for å fortsette så vi får se når det eventuelt blir.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar