mandag 3. januar 2011

Her skal vi til sommeren!

Som jeg nevnte tidligere så fikk vi tur til Polen til sommeren av mine foreldre til jul. Vi skal reise hele familien Veivåg-Monsen, Mamma, Pappa, Sophi og Bredo. Min andre kjære bror, Nils Andre, er dessverre på jobb når vi skal dra, (han jobber på båt) så han kan ikke bli med, men han vil bli savnet. For ca 2 år siden, den sommeren jeg var gravid med Naomi, så reiste vi alle på tur sammen da også. Den gang til Florida, og vi hadde det utrolig kjekt ilag. Så, Nils Andre vil bli savnet på denne turen, men vi har heldigvis flere sommere foran oss! Her har jeg ihvertfall funnet noen bilder fra denne plassen vi skal til i sommer. Det er en liten by som heter Gdynia og utifra de bildene og den informasjonen jeg har klart å google meg frem til så tror jeg vi skal få atter en super ferie sammen.





Nå er det sånn at bilder kan lyve, men jeg tror det kan bli helt supert. Det som jeg uansett liker best er at det går direktefly fra Bergen, og turen tar 2 timer. Det kan jeg like!

Gleder meg til sommeren!

1 kommentar:

  1. Dit skal jeg 2-6 februar!
    Skal sjekke ut stedet for dere!!

    Bestfriend<3

    SvarSlett