onsdag 26. januar 2011

Latter i hverdagen

Vi er en familie som alltid spiser middag sammen, noen synes det er helt normalt, andre ikke. Uansett, vi sitter ihvertfall rundt middagsbordet, og alle prater i munnen på hverandre om alt mulig, hvordan dagen har vært, skole, barnehage, jobb, permisjonsliv osv. Her en dag så begynte Naomi å synge "Bæ bæ lille lam", og jeg som jobber i barnehage trodde jeg hadde hørt de fleste varianter, men der tok jeg feil, Naomi sin variant:

Bæ, bæ lille lam
kjøpte seg et hus,
kunne ikke bo der,
mamma satt på do der!

Etterfulgt av en voldsom latter, først fra henne, så fra meg og de andre. Det er liksom sånne hverdagslige stunder som gjør at jeg er så lykkelig sammen med familien min! 
Solstrålen!

1 kommentar:

  1. hehe Naomi virker som en livlig og kul jente! I tillegg til alldeles nydelig <3

    Middagsstunden er hellig her i huset også, jeg synes det er en kjempefin tradisjon! :-)

    SvarSlett