lørdag 15. januar 2011

MGP 2011 igang!

I kveld er det tid for første runde av MGP 2011! Meg og Kenneth er store fans! Det er helt sant. Vi følger med på rundene (er ikke så ivrig på stemmingen, dessverre), og gleder oss til den store finalen i mai. Vi pleier å ha MGP fest og liker å tro at det er suksess hver gang. Dessverre så har vi (les: jeg) vært litt unnasluntrere de siste årene, men jeg mener at vi har hatt helt legitime grunner til det. I 2008 ble det ingenting av fordi jeg gikk gravid med Naomi, sammen med resten av Askøy, i 2009 da hadde vi fest, men i fjor ble det dessverre ingenting av fordi da var jeg gravid med Denzel. Men skal love dere at i år BLIR det fest altså! Første året var kriteriet at man måtte ha veddet, enten på nett eller via Norsk tipping. Dette kriteriet har gått igjen på alle festene og blir selvfølgelig værende som et av kriteriene for å komme! Ett år hadde vi utkledning på bokstaven M (som i første bokstav i MGP), ett annet hadde vi at man måtte kle seg ut som en kjent død person, så hva skal vi finne på dette året mon tro? Kjekt skal det uansett bli!


Her følger noen mimre bilder fra tidligere år!


Første året, 2006, da hadde vi det i "sommerhuset" til
min kjære mor & far
Tøffe gutta i pink!

For en herlig gjeng!

MGP i 2007, legg merke til TV bak i hjørnet, vi ville jo
være i partyteltet, men samtidig få med oss sendingen, dvs i begynnelsen
var vi veldig ivrig, tror ingen av oss fikk med oss hvem som egentlig
vant dette året... Men husk, det viktigste er ikke å delta, men å se bra ut når man vinner!

Kenneth var Adam Malysz! M for Malysz...
Kjekkasen min!

Her er M gjengen, kan nevne Mannen med ljåen, to Munker,
en Mormor, Madonna, Mohammed Ali, tre Mus, to Marilyn Monroes,
en Millionær og mange flere...

2009, partytelt må man ha!

Litt usikker på hvem han var, tror det var Bruce Willis,
men han er jo ikke død, og det var jo
det som var temaet, men, men...


Jeg var jo djevelen og hun er jo ikke død heller, men
representerer døden kan man si...

Hmmm, hvem var hun, en i Kiss som er død kanskje?

Amy Winehouse, ikke død, men hun var vel
nærme ett par ganger...

Tina Turner er vel heller ikke død....
Tror vi må være litt strenger på dress coden i år...

Gleder meg til mai nå kjenner jeg, wohooo!






2 kommentarer: