mandag 3. januar 2011

Nyttårsforsett!

Jeg vet det er klisjè, men i år har jeg noen forsett, eller det er vel en blanding av oppgaver og andre ting som jeg vil få utført iløpet av dette året:

1. Rydde og organisere loftet
- jeg har idag vært og kjøpt inn oppbevaringskasser i plast

2. Gå gjennom alle skuffer og skap og sortere diverse papirer o.l
- oh, happy days det er gøy, gøy, gøy!!!

3. Rydde klesskapet, og kvitte meg med ihvertfall...hmmm... ok, en fjerdedel av det som er der
- det finnes bare altfor mange klær der som seriøst ikke har vært brukt på åresvis, men som jeg bare ikke klarer å kvitte meg med, fordi jeg kanskje skal bli slimshady og skvise meg inn i de igjen, men bør vel bare krype til korset og få de ut av huset.

4. Lage meg en spareplan, slik at jeg kan få den nye yttergangen vår slik jeg vil ha den!
- påbyggingen av huset gjør at vi må leve litt på halv åtte en god stund fremover, vi må ta ett og ett rom av gangen, (yttergangen blir nummer en) og det blir en del rom utav det, nærmere bestemt 9... og hvert rom må spares til, vi har dessverre ingen penger i madrassen og Nordea vil ikke dele mer med oss...

5. Brodere Marcus sitt babybilde
- da jeg var gravid med Denzel fikk jeg bekkenløsning, noe som resulterte i at jeg fikk dilla på brodering, jeg begynte med ett babybilde av Naomi, så ett av Denzel, deretter julekalender, og nå er det Marcus sitt bilde som står for tur. Det er kjøpt inn og ligger klart i ett skap til å bli satt fatt på.

6. Bli en bedre mamma
- Etter en travel høst med mye på tapetet, så skal dette bli en deilig vår med god tid til ungene, gjøre flere ting sammen og finne roen i heimen.

7. Trene litt?
-tenkte å komme igang med wii fit og kanskje sjekke ut den trenings DVDen til Jillian.

Jeg tenker det rekker jeg, mye godt å ta tak i her, så nå kan morgendagen komme så jeg kan få ta fatt på forsettene mine!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar