mandag 3. januar 2011

Ok, det har virkelig skjedd mye de siste ukene. Vi har endelig fått tillatelse til å bygge på huset, og det er en ganske big deal for oss, så det blir en veldig spennende tid fremover. Bare ett bittelite problem; de som skulle støpe for oss har avviklet firmaet, så vi må nå få tak i noen som kan gjøre støpejobben for oss. Men det fikser vi fort. Har tatt kontakt med ett par firma i dag, så får vi se.

På selveste julaften sendte jeg Marcus i posten for han kjedet seg sånn, måtte finne på noe for han for at tiden skulle gå litt fortere. Der kom han hjem igjen med et brev som inneholdt to av mine eksamensresultater. Jeg fikk B på offentlig rett eksamen, noe som jeg er bare helt superduperkjempefornøyd med! Hurra for meg! *klapp klapp* Korrespondanse eksamen fikk jeg også B på, men er litt skuffa over det resultatet. Kanskje jeg hadde litt for høye forventninger til meg selv i det faget, men helt ærlig så følte jeg at jeg virkelig hadde full kontroll på akkurat det. Min søster sier jeg er helt tussete som ikke er fornøyd, og kanskje hun har rett... Da gjenstår det bare ett resultat og det er Regnskaps eksamen. Håper å få det i løpet av de neste to ukene.


Ellers så skal jeg nå ta fatt på rydding av vårt uinnredede loft, som snart skal bygges på, og da må jo ALT fjernes. Og selv om vi ikke har gulv der oppe egentlig engang, (det ligger noen veggplater på gulvet sånn at ting kan lagres der) så skal jeg love dere at det har blitt samlet mye greier der oppe, himmeloghav, ALT for mye. Så det skal bli godt å få begynt på det, og det skal bli enda bedre å bli ferdig med det. Tenkte jeg skulle begynne på det i morgen, så lykke til til meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar