lørdag 15. januar 2011

På tide å handle???

Opp med en hånd de som synes det er på tide at jeg går på butikken. Og opp med to hender de som synes det er en ypperlig mulighet å gjøre rent kjøleskapet før jeg gjør det! 




Jeg liker virkelig ikke å gå på butikken alene, jeg bare går rundt og svimer og kjøper alt mulig tull. Også opp på båndet alene, oppi poser alene, ut i bilen alene, og ikke minst inn i huset og på plass i skuffer og skap alene! Derfor liker jeg best at vi går på butikken sammen hele familyen, men det er jo litt kjas med det også... Det har uansett bare blitt til småhandling i det siste, bare brød og melk og det vi skal ha til middag den dagen, men jeg bør vel ta litt ansvar på mandag og komme meg inn på Rema og take care of business tenker jeg. Skal bare vaske kjøleskapet først...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar