torsdag 13. januar 2011

A på regnskapseksamen!

Hurra for meg. Jeg fikk A på regnskapseksamen. Det var den siste karakteren, da er alle mottatt og ventingen er over! Deilig!


Og superkarakteren måtte jo selvfølgelig feires. På skikkelig vis, så klart, med lapper og melk til kvelds! Så jeg ringte til daddyo, og han og mamma og Bredo kom ned og "feiret" sammen med oss!

Deilige luftige lapper. Og på takken som jeg fikk av mamma til
jul for noen år siden, så går det unna i en fei!

Og for de som ikke har prøvd det, lapper med smør og Nugatti er fantastisk!
Feiringen fortsetter utover kvelden, med Lost og brodering og kanskje ett deilig glass med saft!

God kveld!



2 kommentarer:

  1. Gratulerer igjen :-) De lappene så farlig gode ut! Kanskje vi kan lage noen på tirsdag? :p Hva skal jeg i så fall ta med av ingredienser?

    SvarSlett
  2. Lappene er kjempegode! Jeg lager gjerne det til oss på tirsdag, god ide! Trenger ikke ta med noen ingredienser, trenger bare litt kulturmelk, men det fikser jeg!

    SvarSlett