fredag 28. januar 2011

Partylite party

I går hadde jeg Partylite party hjemme hos meg, jeg har aldri vært borti det før, og heller ingen av gjestene mine, så det var kjekt med noe nytt! Det er hovedsakelig salg av lys, alle typer kubbelys, telys, duftlys, kulelys osv. Og ett hav av lukter, mange gode, som f.eks duft av morbær, og noen mindre gode som f.eks duft av vintage lær...

Her er noen av de andre tingene de har for salg:

Denne lykten fikk jeg som vertinnegave!
Den er 30 cm høy.

3 slike lys kjøpte jeg, de er helt genial! Det er altså LED lys, men ser
helt ekte ut, det er tilogmed voks på utsiden slik at de kjennes
helt ekte ut. De skal visstnok vare i 11 000 timer disse LED
pærene. Den går jo på batteri og de må jo byttes, men om
man har det på 5 timer hver kveld så varer de i ca 6 år...
Og det beste er at det er timer på de. Slår seg f.eks på klokken seks om kvelden
og slår seg av klokken elleve! De MÅTTE jeg bare ha.
Kjempegreit å ha i lykt!


Denne likte jeg også, her er det bare fantasien som
setter grenser!! Bare se bildene under.





Sååå mange muligheter!

Samme med denne serien:




De hadde utrolig mye i katalogen, noe for enhver smak!
God fredag!

1 kommentar: