tirsdag 18. januar 2011

Småbarnstreff hos meg idag!

I dag har jeg hatt besøk av 7 flotte jenter og 7 herlige små (og store) bebiser. Nærmere bestemt Jannicke & Anna Linnea, Mette & Kristoffer, Henriette & Theodor, Henriette & Nicoline Maxine, Veronica & Nora, Linn & Constanse og sist, men ikke minst Gjertrud & Elise! Nå føler jeg virkelig at permisjonstiden min har begynt. Deilig! Og så utrolig kjekt at alle hadde mulighet til å komme! Etter ønske fra Gjertrud så laget jeg lapper til lunsj og det falt heldigvis i smak hos både store og også noen små ;-) 




Nicoline Maxine, Anna Linnea, Kristoffer, Theodor, Denzel, Constanse, Nora & Elise!
For en HERLIG gjeng!

Også ble Elisemoren litt utålmodig...

Fint på rekke og rad!
Jeg hadde det utrolig hyggelig og håper vi skal klare å treffes igjen om ikke så lenge, tiden går jo så alt for fort. Snart er det jo tilbake til hverdag og jobb! Men før det skal vi nyte våren og lysere tider!


Trykk her om du vil lese Gjertrud sitt innlegg for dagen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar