lørdag 22. januar 2011

Soveromsdate...

I går kveld hadde meg og Kenneth en hyggelig aften på soverommet, nærmere bestemt ved klesskapene våre:


Før
Jeg har, siden Denzel var født, hatt planer om å gå skikkelig gjennom klærne mine, og kvitte meg med det som enten er for lite, som jeg ikke lenger liker osv, men det er så utrolig kjedelig å drive på med sånt alene. Derfor ble jeg utrolig glad når Kenneth gikk med på å holde meg med selskap og samtidig rydde i sitt skap. For at vi virkelig skulle komme i date humør så hygga vi oss med en flaske champagne som vi fikk i innflyttingsgave for ca 5 år siden, så det var vel på tide å drikke den, he he. En god fredagsdate med andre ord! 


Før jeg omtrent var kommet inn på rommet så hadde han tømt sitt skap og var godt igang med sortering og rydding, og før jeg hadde fått ut alt fra mitt første skap så var han allerede ferdig. Bra jobba, Kenneth! Nå er jo det sånn at de fleste jenter har flere klær enn gutter og i dette tilfellet er det ingen unntak.  Jeg har litt vanskelig for å kaste klær, selv de som jeg innerst inne vet at jeg aldri kommer til å bruke igjen, jeg klarer liksom aldri å skvise denne trebarnsmor kroppen inn i de, merkelig nok... men nå var det virkelig oppgjørets time, Jeg klarte å kvitte meg med to fulle bossekker med klær og sko, og en plast kasse ble fullt opp med ting som jeg bare ikke klarte å kvitte meg med, f.eks disse her:
Jeg kommer ALDRI til å bruke disse igjen, men de
MÅ jo bare spares på!

Og disse Doc Martens er helt konge, lurer litt på om de må taes i
bruk igjen snart. De er ihvertfall helt fantastisk comfy!
Lovely leather pants! Jeg hadde den på meg i 10 min
og var helt våt på beina når jeg tok den av...

Jeg fant jo selvfølgelig ut at jeg skulle ommøblere inni klesskapet, flytte på litt skuffer og stenger og sånn, og da måtte Kennethen trå til, så klart!

Det ferdige resultatet:


Mitt!

Kenneth sitt!

Ferdig!
Det er ganske slitsomt med støvletter som "faller", altså selve delen for leggen henger, ett lite tips: Rull sammen ett gammelt ukeblad og putt nedi støvletten;


Da kom det noe godt ut av United bladene til Kenneth likevel!

Det var gårsdagen, i kveld skal vi i feire Øyvind som blir 30 år!

God helg!




5 kommentarer:

  1. Koselig dag, Ble jo bra! <3 Jeg skal ta mitt imrg;) Og den barbie genseren er bra du tar vare på.. LIKER den, og MÅ låne den en gang ;))) Kos dere ute idag.

    SvarSlett
  2. Ser virkelig ut som dette er noe dere kan!! Hvis dere synes det var veldig suksess er rommet våres veldig disponibelt.. Da mener selvfølgelig jeg også klesskapet ;-) Velkommen skal dere være - her har dere en utfordring ;-)

    SvarSlett
  3. For et DIGG klesskap!!! Bytte?! Hva skjedde når champagneflasken var tom da? Skiftet dere sengetøy? :-P

    SvarSlett
  4. Barbie genseren er så kul! Kan så klart ikke kaste den. Kjøpte den i Estland tror jeg det var, i 2001 kanskje.

    SvarSlett
  5. Veronica: Jeg er dessverre ikke på utlån på denne fronten, holder i plentyvis med mitt eget, he, he! Men koselig når vi gjorde det på denne måten. Og Gjertrud; Takk! Klesskapet er kjøpt på IKEA så klart, som så og si alt annet i hjemmet mitt, for jeg Elsker jo IKEA! Og bare som en liten tilleggsopplysning, når vi var ferdig med ryddingen, Lost junkiene som vi er for tiden, måtte vi bare få med oss dagens dose med Lost! Hi, hi!

    SvarSlett