tirsdag 18. januar 2011

Uff, www.hm.com er livsfarlig...

Okey da, kanskje ikke livsfarlig, men det er ihvertfall fort gjort å kjøpe noe der, når man egentlig ikke har penger til å kjøpe noe i butikken. Så da er det vel egentlig konto på hm som er livsfarlig...


Kenneth(?) hadde ihvertfall 500ogettellerannet til gode etter at jeg bestilte 4 kjoler fra Lanvin kolleksjonen på hans konto... 2 av de ble sendt tilbake og derfor fikk han peng tilgode på kontoen sin, de MÅTTE jeg bruke, og da blir det plutselig litt ekstra, men heldigvis ikke så mye denne gangen, også var det jo SALG!!! ( Men sant skal være sant, det er jo ALLTID salg...)


Her er ihvertfall to av kuppene mine:






Kjenner jeg gleder meg til jeg får anledning til å bruke de!

Ellers ble det noe til Denzel, Marcus og Kenneth. Prinsessen fikk ingenting denne gangen, men er så heldig at hun har to søte venninner som hun arver tonnevis med klær av!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar