onsdag 9. februar 2011

Det har faktisk skjedd ett par ting i det siste som jeg ikke har blogget om, så her er ett lite sammendrag: 


Fredag 4 februar så fikk vi endelig tilsendt det siste vi trengte for å søke om å fjerne en heftelse, som igjen er det siste vi trenger å gjøre før vi skal søke om å slå sammen de to tomtene mine som huset vårt står på, som igjen er det siste vi trenger for å få tillatelse til å sette igang påbyggingen av huset vårt. Hurra, jeg gleder meg til den dagen! (Men med mye motgang, så virker det liksom som om den dagen aldri kommer nærmere...) Jeg fikk ikke sendt det fra meg igjen før mandagen, men sendt er det ihvertfall!
Søndag 6 februar så var vi på Scandic og feiret 84årsdagen til Kenneth sin farmor, eller oldemor på Krokås, som hun blir omtalt som her hjemme.


Mandag 7 februar så fikk jeg som nevnt tidligere sendt fra meg søknaden om å fjerne den heftelsen, ja, men jeg sendte også noe annet i posten den dagen, nemlig oppsigelsen min! Shit, jeg har sagt opp jobben! Jeg har jo gått på yrkesrettet utdanning høsten som var, og tenker at jeg vil bli kontordame, og da kan jeg jo ikke jobbe i barnehage, man må liksom ta noen sjanser her i livet, og nå tok jeg en av de, så får vi se hvor min neste arbeidsplass blir. Men jeg kommer til å savne alle på jobben, trives jo kjempegodt der, spesielt sammen med kollegaene mine! Nok om det, blir litt emosjonell kjenner jeg. Og nå er det ingen vei tilbake, men jeg vet at ting har en tendens til å ordne seg, og det kommer det nok til å gjøre denne gangen også. Så lykke til til meg!
Denne ettermiddagen kjente jeg også at Denzel har fått seg to fortenner. Og med en gang de får tenner oppe og nede da er de liksom litt mindre babyer, og litt mer kids. Så nå må jeg bare nyte babyen min frem til tennene har kommet helt ut! Vi har også tatt sengebunnen i grindsengen hans på det nederste hakket, for han reiser seg opp på alle fire og gynger frem og tilbake. Så før han hopper utfor tenkte vi det var best at bunnen ble senket. God ide, ikke sant?
Vil ikke vise tennene...
Tirsdag 8 februar så skulle jeg, Lavik og Borge gå på tur med Askøy turlag, men til de som ikke så det den formiddagen, så snødde det sidelengs, så vi bare gikk til Borge og spiste lunsj i stedet for. Og når jeg tenker meg om så er det mye kjekkere enn å gå tur. 


Etter middag sang Naomi en fin sang til meg:





Og det var vel det!



1 kommentar:

  1. haha, Askøy Turlag. Er ikke det en pensjis-gjeng? Faren til sjefen min er ihvertfall med der...

    SvarSlett