torsdag 10. februar 2011

Hmm, dilemma?

Jeg er jo så heldig at jeg har barn av begge kjønn, og det betyr at jeg skal få bli både mormor og farmor! (forhåpentligvis). MEN, så sier Kenneth at han vil være bestefar, og det vil ikke jeg at han skal bli. Jeg vil at han skal bli farfar og morfar. Jeg vil ihvertfall ikke være bestemor! Det kan jeg liksom ikke se helt for meg, ikke per idag ihvertfall. Jeg får håpe at han ombestemmer seg med tiden, for jeg vil jo at vi skal hete "det samme", enten farmor & farfar, eller mormor & morfar. Eller hvis han får viljen sin, bestemor & bestefar. Det er liksom ikke det samme med farmor & bestefar... Eller?

Hva synes dere?


4 kommentarer:

  1. Jeg personlig synes det er mest naturlig (og praktisk) med mormor og morfar etc, og min mamma ønsker å være mormor.. Men svigermor synes det er mye koseligere med bestemor og bestefar.. Så vi forholder oss til en bestemor og en mormor.. Gikk ca 8 måneder før jeg fikk kontroll på DEN utfordringen!! Hehe.. Nå ble det mye mas her, men konklusjonen min er; HEIA JULIE!!!!!!!!!

    SvarSlett
  2. He, he, jeg heier også på meg!

    SvarSlett
  3. Hehe... Jeg har lyst til å bli kalt besten når den tid kommer :D -Og så kan Hanne bli besto ;)
    Det er liksom litt universelt og man slipper farfar, morfar farmor.... "Besten!!"

    Ps: Utrolig bra blogg du har, du skriver bra!

    SvarSlett
  4. Moren til Kenneth er Besto, men jeg liker ikke det så godt. På meg ihvertfall. Men, men.

    Ps. Den kommentaren om bloggen min er den best jeg har fått. Tusen takk!

    SvarSlett