tirsdag 1. februar 2011

Januars siste helg i 2011

Helgen i bilder.(Dont get to excited, vi er en småbarnsfamilie, det er liksom ikke SÅ mye spennende som skjer...)

Fredag var Kenneth ute med jobben, (han dro klokken fire...), så da tok jeg mine 3 kids beint opp til mamma og pappa på besøk. Det er noe jeg liker meget godt med å være nabo med mine foreldre! Og vi gikk ikke hjem før Denzel hadde spist kveldsmaten sin og var klar for bed!

My angels...
Lørdagmorgen: Jeg hoppet i dusjen og fikk se denne herlige jenten min da jeg var ferdig;

Hun hadde pynta seg med fine grønne sokker,
badebleie(?) og blomsterhårpynt.
Precious!


Ryddingen av loftet går det ikke så vilt fort med, men jeg er litt på gli igjen. Fikk levert fra meg en vugge som jeg har lånt. Det er gjerne bare en ting som er borte, men det føles helt fantastisk deilig likevel! Marcus var i bursdagsbesøk hos en i klassen. Og når alle var hjemme igjen var det "kino". Prinsessen og frosken. 


Ellers kan jeg legge med noen bilder av Marcus og faren som storkoser seg med å pakke Marcus inn i et laken...



Søndag var vi i Askøyhallen, tok ikke bilder da, men kan legge med ett fra forrige gang vi var der:

3 fine bestevenner!



Søndagsmiddagen fikk vi hos mamma og pappa!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar