tirsdag 8. februar 2011

Min FANTASTISKE familie!

I dag har jeg fått bildene av Lene som vi var og tok forrige uke. Er sååå fornøyd, for en herlig familie jeg har. Jeg vet jo det uten å se på bilder, men deilig å ha oss alle samlet på bilde likevel! Her er de:

 










Og Kenneth tror han har gjort sitt for mange år fremover, men jeg fikk bare mersmak, det var så gøy! He, he, vi får vel vente en liten stund til neste familyphoto tenker jeg. 

God tirsdag, kos dere med "Ladiesene", I know I will!

10 kommentarer:

  1. KJEMPEFINE bilder Julie <3 Nyyyyydelige familien! Det var veldig stilig at alle hadde hver sin farge, LURT!! Du har all grunn til å være stolt av bildene, og familien! Jeg ble inspirert.. hmmmm ;)

    SvarSlett
  2. Fantastiske flotte bilder, nydelige barn, og flotte foreldre, en fin bukett:)

    SvarSlett
  3. For en herlig gjeng - kjempefne bilder!!

    SvarSlett
  4. Thanks, you guys! Kjekt med litt farger og gøy ;-)

    SvarSlett
  5. Kjempefine bilder!!! Me like :)

    SvarSlett
  6. Julie, you are a girl after my own heart. This is awesome. Just wish I could read it all. Of course I understand some, since it is similar to German. And I got enough to leave this comment!! Love you

    SvarSlett
  7. Veldig fine bilder,Julie! jeg er inne å snoker :)

    SvarSlett
  8. Charlotte: I dont understand German whatsoever, so I really cant understand how your german skills helped you out, but good thing they did!
    Maren: Kjekt at du legger igjen kommentar når du er inne og snoker, det liker jeg!!!

    SvarSlett
  9. Kjempefine bilder av en fantastisk familie <3

    SvarSlett