mandag 21. februar 2011

Ny bil??

I dag har mamma hatt en bil med hjem til "låns". Hun har lenge ønsket seg ny bil, en som er bedre på vinterføre. Så hun fikk låne seg en og lurte på om jeg ville komme opp og se på den, det ville jeg så klart. Jeg var litt spent på hvilken bil det var, og ble ganske overrasket når jeg så denne:





Jeg synes bilen er knalltøff, og håper hun går for den! Testtur måtte vi jo uansett ha, Mamma og Nils Andre fremme, meg og Denzel bak! Denzel fikk sitte i Naomi sitt sete, og var ganske så fornøyd med det. Han er jo så lang at i babybilstolen stikker bena laaaangt ut. Så vi må vel snart bytte til ett større sete.



Bare sjekk speedometeret, passer fint for de som er svaksynt!












Etter testturen var jeg på foreldresamtale for Naomi og etter det bar det hjem for å spise middag. Vi har tradisjon at bursdagsbarnet velger middag, og i dag var det Marcus sin tur. Og han gjorde ihvertfall faren glad. Han ville ha pizza, "sånn vanlig Grandis som pappa liker best!" Så sånn ble det, og faren var strålende fornøyd!!!

Ellers brukte bursdagsgutten dagen til å gå tur med en nabogutt og familien hans, lekselesing, og litt spilling på pcen han fikk av meg og Kenneth til bursdagen!Vi fant ut at Marcus kunne få seg en av våre gamle bærbare pcer, vi slettet alt på den, jeg pynte den med klistremerker og han fikk dinosaurbakgrunn og navnet sitt. Strålende fornøyd!




Monica kom også innom med bursdagsgave til fadderbarnet sitt, og for å hente meg for vi skulle på Zumba!!!

2 kommentarer:

  1. Så gøy pcen ble då:) lurt!!
    Grattis til Marcusen, han e jo blitt sååå stor:)

    SvarSlett