tirsdag 1. februar 2011

Photoshoot

Jeg var så heldig at jeg kapret meg en av to rimelige photoshoots hos Lene Fossdal i forrige uke, og idag var dagen hvor vi skulle ta bildene. Hele familien Veivåg-Monsen! Jeg har gått litt frem og tilbake med tanke på hva vi skal ha på oss, Kenneth foreslo United drakt på alle, noe som jeg faktisk synes var en god ide. Men jeg ville ikke bare ha det. Da vi dro hjemmfra hadde vi alle kledd oss i hver vår farge. Denzel i blått, Naomi i rosa (selvfølgelig), Marcus i gult, jeg i grønt og Kenneth i lilla (?). United draktene hadde vi med i bagen, som vi da skulle bytte til etter de første bildene. Jeg har vært hos Lene før og tatt bilder av meg selv som gravid, og jeg var veldig fornøyd med de. 

Og det kan jeg trygt si at jeg var idag også. Det er liksom ikke så lett å få en familie på 5 til å stille opp og gjøre som fortalt, men jeg fikk se bildene etter vi var ferdig og jeg synes de var kjempegøye! Og det ble ganske fint med de friske fargene. Synes ihvertfall jeg. Jeg skal så klart vise frem den fine familien min når jeg får bildene hjem, om ca to uker! Det ble dessverre ingen bilder i United drakter, vi ga oss mens leken var god og alle fremdeles var like blid, så ingen bytting på oss! Vi var faktisk inn og ut på under en time. Ganske så nøyaktig 59 minutter. Og da hadde jeg i tillegg gått gjennom de 150ognoe bildene hun hadde tatt, og valgt meg ut 10 stk av de som vi likte best! Siden vi var så effektive fant vi ut at Milla og Renate skulle få en liten visitt av oss, og sånn ble det. Kenneth kunne også fortelle at det var første gang han har vært INNE hos Renate og Thomas! Det er jo helt krise, de har jo bodd der i ca 2 og et halvt år....


Heldiggrisen meg, så fikk jeg noe av renate i dag, nemlig ett par lilla Converse sko. Jeg er ganske så happy;-) Takk Bestevenn! Det skal jo sies at hun selv bruker 40 i sko, og skoene var en i 38 og en i 39... Ha, ha, ha. Og kjøpt i utlandet så det var umulig for Renate og bytte de, dessverre. For meg derimot er det en såle i den i 39 så er jeg good to go!


I love!
God tirsdag!

6 kommentarer:

  1. Hahahah :-)
    Gleder meg til å se bildene av den happye og fargerike familien <3

    SvarSlett
  2. Hihihihi :)
    Bra skoene kom til nytte, jeg får kjøpe meg noen nye i Polen.!!
    Og det er kriiiise at Kenneth aldri har vært innom før..Djeezez,,jeg trodde han kødda..
    Skjerpings folkens!!!

    SvarSlett
  3. AB: Jeg gleder meg også til jeg får de. Gøy med bilder av hele familyen!
    Dåvøy: I know, det er nesten litt flaut faktisk...

    SvarSlett
  4. Lene "Fotograf" Fossdal2. februar 2011 kl. 16:36

    Utrolig kjekt å ha dere på besøk, du har en utrolig skjønn familie :-) Kjempefint med masse farger, og det ble mange flotte bilder. Veldig kjekt!
    Og veldig bra du er fornøyd med bildene så langt. Gøy gøy gøy! :)

    SvarSlett
  5. Så utrolig flott du var på det bildet!! <3 Lovely!

    SvarSlett
  6. Takk, Erle! Jeg elsket å gå gravid, og syntes selv at jeg var nydelig!

    SvarSlett