fredag 4. februar 2011

Planleggingsdag

I dag har Forum barnehage hatt planleggingsdag, og Naomi har derfor vært hjemme og kost med meg og Denzel! Tveit skole hadde ikke planleggingsdag, og Marcus var derfor på skolen. Jeg tenkte liksom at jaja, da kan jo han ha fri med oss da, men så kom jeg på at han faktisk går på skole og ikke i barnehagen lenger, og da kan jeg ikke bare gi han fri... Men han trives kjempegodt og hadde ingen problemer med at vi andre skulle være hjemme uten han, så da er det jo helt i orden. Dagen begynte med litt barnetv titting, etterfulgt av litt leking på Naomi sitt rom. 





Så måtte Denzel sove litt for han var så sur, men det var "litt" som var nøkkelordet, han sov ikke i en time engang. Så når han våknet tok vi oss en tur opp til mamma, der fikk jeg hilse på kjæresten til min eldste bror, og hun virket kjempehyggelig. Og det fortjener broren min, for han er også kjempehyggelig! (Jeg håper nå at han blir enda mer aktiv i barnepassingen, det er jo typisk sånn kjæresteting, er det ikke?)


Denzel var egentlig litt sur og grinete oppe hos mamma også, prøvde å få i han litt grøt, men det var vanskelig. Vi gikk derfor hjem og jeg prøvde å gi han litt melk, men han var ikke særlig interessert i det heller. Til slutt la jeg han inn i sengen, og han sovnet før jeg omtrent hadde fått døren igjen. Og han sover ennå... Deilig!


Da fikk meg og Naomi litt tid alene, og den brukte vi på å pusle litt, også begynte vi på middagen. Poteter og fiskegrateng idag, og det lager seg jo selv. Så nå venter vi på Kenneth og Marcus så er det middagstid.




I kveld skal jeg forresten feire bursdagen min, som ikke er før 15, he, he, men jeg ville på kino og se Burlesque, og da var jo det en grei anledning å gjøre det sånn. Vi skal også ut og spise først, og det er ikke ofte jeg får gjort det, for å si det sånn. Gleder meg!

2 kommentarer: