onsdag 16. februar 2011

Time flies...

Min herlige minstesønn elsker å krype opp under bordet:


Så stolt og fornøyd!
Morsdag: Jeg fikk kort av Naomi, 
 


og kort av Marcus, 
så bakte jeg kake 
som vi hadde med opp til mormor på ettermiddagen. På formiddagen var vi en tur i Askøyhallen, dvs, meg, Naomi og Denzel. Marcus ville heller gå tur, så han og Kenneth gjorde det!



Når jeg var på kjøkkenet og lagde kake, fant faren ut at det ville være en fin tid til å ta seg en aldri så liten "cowboy" på sofaen, og da fant Naomi ut at det ville være en fin tid til å slutte å tegne i tegneboken, og heller bruke lillebroren som lerret...
Etterpå fikk hun kjeft, da hoppet hun i sofaen og håret ble herlig statisk...
Perfekt søndag det!

Valentines... Jeg tok meg en tur på Zumba trening med Monica jeg. Og siden jeg ikke har trent på sånn ca 4 år, så var det vel på tide...


15. februar, min bursdag. Hurra! I tillegg til overveldende mange fine og gode burdagshilsener på Facebook, så fikk jeg også ett par på mobilen, for eksempel denne:
Det er sånn jeg kan like!
Jeg brukte mesteparten av dagen til å gjøre klar til besøk på ettermiddagen, mye som skulle gjøres, rydding, lage ferdig kaker, pynte kaker osv...
Jeg har blitt hekta på Pavlova kake, så dette ble bursdagskaken min!
I tillegg til ett par andre, men de var ikke så fine, så da ble det
ingen bilde av de, he, he!
Ettermiddagen ble super, (selv om Kenneth ikke var der, han hadde møte etter jobb), masse folk, familie og venner, masse kids, høyt støynivå! Fikk masse flotte gaver og kort, her er ett lite utvalg:
Kort fra Monica m familie
Jeg likte dette godt jeg!
Hjemmelaga fra Renate
Nydelige blomster fra Jenssen
X 2
I tillegg til denne boken!
Vanter fra Lise og familie
Fikk også en fin cape!
Armbånd fra Cecilie + genser!
For ikke å glemme:
Nydelige brytere jeg har fått av Kenneth...
Sånn er det å være gift med en elektriker!
Jeg fikk også penger, som jeg skal ha med meg til England i mars. (Vi skal være med å feire en 40 årsdag). Dvs, jeg skal bruke noen av de, i tillegg til et gavekort jeg fikk, på en kjole på B-Young som jeg har sett meg ut! Også en hårføner, min er kaputt!

1 kommentar:

  1. Snille, søte barn du har <3 Og ikke minst venner og for å ikke glemme mannen ;) Siden det ikke blir noe imrg overleverer jeg gaven next week ;)

    SvarSlett