mandag 28. februar 2011

To på rømmen...

Jeg har blitt flink til å flette pariserflette, bare se her:

Men har ikke sjangs på meg selv. Nå har Naomi blitt så stor at hun sitter litt mer i ro sånn at jeg får øvd meg litt, også blir hun så søt når jeg får det til!

Lørdag formiddag tok Kenneth med seg ungene på skattejakt. De hadde funnet et skattekart på internett og det var av friluften og alle skjønte hvor skatten var gjemt (?!).



Kenneth hadde pakket med saft og kjeks, vært på loftet og funnet et puslespill Marcus hadde når han var mindre, som Naomi fikk i skatten, Marcus fikk en gammel tollekniv (er det sånn det skrives forresten), og Kenneth fikk ballonger som han delte med ungene. Alle fornøyd!

I ett tiden ringte Renate, og lurte på om vi skulle at oss en tur på kino. Milla hadde ikke vært på kino før, heller ikke Naomi, så dette ble spennende. Marcus var også med, han syntes filmen var ganske morsom, spesielt når "kameleonen stakk tungen sin inn i øret på han mannen", 2 ganger! Jentene hygga seg også, de proppa seg full av popcorn og lørdagssnopis, og da er jo kids som oftest alltid fornøyd. Sånn ca midt i filmen, var Naomi tom for snopis, og da ville hun egentlig gå hjem, jeg fikk henne til å sitte på fanget mitt og resten av filmen gikk fint.



Filmen var ganske morsom. Jeg er jo litt svak for Disney filmer, og synes at dette var en god Disney prinsesse film, har ikke vært så mye av det i det siste synes jeg. Men som sagt Marcus likte den godt også, så selv om det er prinsessefilm, så er den ikke bare for jenter:-)

Så løp og se!

1 kommentar: