torsdag 31. mars 2011

Bra service!

Etter vi kom hjem fra England så sluttet den nye bestevennen min å fungere... Og for de som lurte så var det min HTC som tok kvelden. Touch skjermen reagerte ikke, jeg slo den av for så å slå den på igjen, men dessverre så slo den seg aldri på igjen... Sendte den inn på rep, og fikk svar i forrige uke om at den hadde fått vannskader og dessverre var umulig å reparere. Da ble det grining i heimen... Ringte til mitt forsikringsselskap og de kunne erstatte mobilen, men jeg måtte betale 4000 i egenandel... Hallo? Det er jo mer enn telefonen koster... Så, siden vannskaden skjedde i England, så tenkte jeg at jeg skulle ringe til forsikringsselskapet til Kenneth, hvor vi begge har reiseforsikring, men siden jeg ikke hadde så høye forhåpninger, så har jeg liksom utsatt det litt. Til idag. Og det var jo goode news det. Forklarte til den hyggelige damen hva som hadde skjedd, og hun sa så fint at det er en øvre grense for utbetaling. Det er 2500, men gi meg ett kontonummer så har du 2500 kroner inne 3 dager. Hallo!!! Bare sånn uten videre. Ikke ville hun ha kvittering på at jeg i det hele tatt hadde en tlf, ingen bevis på at vi hadde vært på reise, eller bekreftelse fra verkstedet som har sett på telefonen! DET kaller jeg for good service!

Så nå blir det ny telefon på meg, men nå er jeg litt usikker på om jeg vil ha samme type, HTC Desire Z, eller om jeg skal gå for HTC Desire HD. Får tenke litt på det!
HTC Desire Z

HTC Desire HD
God torsdag, snart helg folkens!!!

3 kommentarer:

  1. wow!! så bra!! det kan man kalle god kunde behandling!!
    må ta iPhone4 ;) den ønsker eg meg...

    SvarSlett
  2. Ja, kunne vel tenkt meg en iPhone4, men de ligger dessverre litt over mitt budsjett...

    SvarSlett
  3. Så bra at det finnes solskinnshistorier etter kontakt med forsikringsselskapet! Hvilket selskap var dette? Høres ut som Tryg ;-)

    SvarSlett