torsdag 24. mars 2011

Dag 3 & 4

I går kom de med grus og fikk den fint utover inne i garasjen, de måtte lage en bittebittebitte liten oppover bakke slik at ikke hele garasjen ville bli oversvømt av vann når det regner. De la også ut "jernnetting" og gjorde klart for støping. Og idag kom de og støpte gulvet. Så NÅ er det bare å vente til tømrerne kommer og begynner på sin jobb. Vet dessverre ikke når det blir, men håper det er ganske så snart!


Her kommer garasjen, med terasse oppå. Vinduet nede vil bli fjernet. De 2 vinduene oppe vil bli erstattet med en terassedør. Her skal vi nyte kveldssolen i sommer. Gleder meg!

Ved siden av garasjen, skal jeg lage en gangvei med noe belegningsstein som vi har fått av mamma og de. Den har vi hatt utenfor inngangspartiet før. Skal også lage et lite bed inntil gjerdet. Gleder meg til å sette igang! Snille, snille Morten til Skolissen var og hentet ett lass med sand til meg her en dag, tirsdag var det vel, som skal være under belegningssteinen, og det klødde i fingrene etter å ta fatt på arbeidet. Jeg begynte så smått med litt klargjøring, men det var alt. Har ikke vært helt på topp de siste dagene, håper det kommer seg fort. Jeg er sååååå klar til å begynne.

Ha en fortsatt god kveld!

3 kommentarer:

  1. Oi, det begynner virkelig å ta form :-) Så gøy å følge fremdriften!! Keep up the good work!

    Gleder meg til i morgen <3

    SvarSlett