onsdag 16. mars 2011

Endelig!

Endelig har dagen kommet! Våknet av at Naomi kom inn på rommet mitt og sa at "Det er ronvesen utenfor". På tv mener du, spurte jeg. "Nei, utenfor huset vårt", svarte hun. Neida, det finnes ikke romvesen, det er bare på tv det, sa jeg beroligende, men hun nektet. De er utenfor huset vårt!!! Så da var denne dagen begynt, og riktignok var det noen utenfor, ingen romvesen, men jobbemenner. Og de var begynt på grunnmuren til carporten vår og påbygget. Så gøy! Ca ett år tok det, fra dagen vi fikk tegningene til dagen vi begynte. Men, nå, endelig er vi igang! Gøy, gøy, gøy!!! Så da kan jeg også få meg byggeblogg, faktisk. Eller hva synes dere? Bilder og oppdatering underveis, eller vente på endelig resultat???

6 kommentarer:

  1. mååå få bilder underveis!!!
    så kjekt at de endelig fikk begynne:D
    Gleder meg til å følge din byggeblogg;)

    talks tonight;)

    SvarSlett
  2. UNDERVEIS!!! OG HVER DAG :-))) Hehe herlig naomi!!!
    Kjekt for dere å endelig komme i gang!!

    SvarSlett
  3. OK! Da blir det innlegg underveis! Bør vel komme meg ut og knipse bilder snart jeg da!

    Snakkes i kveld, Borge!

    SvarSlett
  4. Jeg stemmer for underveis :-) Gleder meg til å følge prosessen!!

    SvarSlett
  5. Så spennende!! :D
    bilder før, underveis og etter! ;)

    SvarSlett