torsdag 31. mars 2011

Hjelp kroppen min!

Hei, etter 3 fødsler, 250 000 melkesjokoladeplater, 132 000 chipsposer, (dyppet i rømmedipp), sofasliting og minimalt med trening, så holder kroppen min på å forfalle. Det som har vært alle mine 3 barns "matfat", i ihvertfall deres første halve leveår, er nå tydelig preget av slitasje. Det positive er at jeg aldri er kald på magen og navel området, for om det blir litt kjølig så bare tar jeg av meg brystholderen også blir det godt og varmt! Nå skjer det ikke så ofte at jeg er kald på magen, for den har fått seg ett godt lag med spekk, ekstra hud, og det siste nye innen bodyart. Nemlig strekkmerker! Rumpe og lår likeså. Og siden jeg HATER å trene, fordi at det faktisk er noe av det kjedeligste som finnes på jord, og sunn mat og grønnsaker smaker drit, så har jeg funnet ut at min løsning blir en dyktig plastikk kirurg ved Fana Medisinske senter. Jeg har også fått meg en nydelig dobbelthake, og siden jeg først er under kniven, så tenkte jeg å få fjernet den også:-) Men siden jeg ikke har vunnet i Lotto, eller giftet meg til penger, så er jo det et lite hinder på veien. Sånn ca 75 000 kroner har jeg funnet ut at jeg kommer til å måtte betale denne dyktige kirurgen, og siden jeg ikke har så mye penger, så er min eneste løsning en god gammeldags pengeinnsamling. Eller ikke gammeldags faktisk, for da måtte jeg jo gått rundt på dørene til folk og sånn, og da må jeg jo være i aktivitet, og det gidder jeg jo ikke. Så det blir altså en pengeinnsamling av den nyere typen.



Vennligst sett inn ønsket bidrag på kontonummer: 6515.66.45677.
Og husk; alle monner drar! Om alle i Norge hadde donert 1 krone hver så ville jeg ha blitt en rik, rik, kvinne!

På forhånd, tusen takk for din støtte!

Ps; dette innlegget er inspirert av denne fantastiske damen!

7 kommentarer:

  1. Godt innlegg og bra skrevet!!! Er denne kontoen Øremerket operasjonen? Håper du får de pengene du trenger og at ikke pengene går til Candy King :) :) :) Hilsen Renate og Monica!!!

    SvarSlett
  2. Syns du ser flott ut Julie!!! Bruk pengene på noe mer fornuftig!!! ;-)

    SvarSlett
  3. Takk, Renate & Monica! Kontoen er såklart øremerket operasjonen! Og ethvert innskudd vil selfvølgelig bli nevnt på bloggen ;-p

    Veronica: Takk, takk, alt ser greit ut med klær på vettu!!!

    SvarSlett
  4. Utrolig bra, Julie! Men jeg tror egentlig ikke at du trenger de pengene til operasjon. Du ser flott ut! Og du skal være stolt av at kroppen din ser så bra ut etter at du har båret frem 3 flotte barn. :o)
    Klem

    SvarSlett
  5. Takk, Britt-Iren. Snilt av deg, men en liten "fiksejobb" må nok til en gang tror jeg...

    SvarSlett