fredag 25. mars 2011

Q & A

Jeg har fått en Award og med tilhørende utfordring fra Henriette Lavik!

Følgende regler gjelder:
* Link til den som ga deg awarden
* Besvar spørsmålene
* Gi awarden videre til 10 andre bloggere

Utfordringen går altså ut på å svare på noen spørsmål, så her kommer spørsmål og svar:

1. Hvorfor begynte du å blogge?
For meg ble det litt en måte å holde dagbok. Mye som skjer i en hektisk hverdag med tre kids, arbeid, skole, fritidsaktiviteter ovs. Også har jeg en søster som bor langt unna meg for øyeblikket, så da er det jo greit for henne å følge med på livene våre.
2. Hvilke blogger følger du?
Det blir mest venninner sine blogger, også favorittbloggen min: Alt du vet er feil. Hun skriver kjempebra. Ler like mye hver gang jeg leser bloggen hennes! Også for ett års tid siden begynte jeg å lese fotballfrue bloggen og har fortsatt med det siden, hvorfor vet jeg ikke, det har vel bare blitt en vane tenker jeg ;-P

3. Favoritt makeup?
Akkurat nå er favoritten min en dagkrem med farge. Perfekt til hverdags. Den er fra Lancome :-)

4. Favoritt klesmerke?
Har ingen favorittmerker, men for tiden er jeg veldig glad i shorts og skjørt!

5. Du "måha" makeup produkt?
Mascara!!!!!!!

6. Favoritt farge?
Er veldig glad i grønn

7. Favoritt parfyme?
Coco Mademoiselle fra Coco Chanel

8. Favoritt film?
Oj, vanskelig. ELSKER Die Hard filmene, ALT som har med bankran å gjøre, derfor er Inside Man en favoritt, The Usual Suspects er konge. Digger blant andre Denzel Washington, Peter Stormare, Timothy Olyphant, og derfor er Hitman også en stor favoritt. Men digger også chickflicks, som Sex & singelliv filmene, Burlesque filmen. Shit, jeg liker mye, umulig å velge favoritt...

9. Hvilke land vil du besøke, og hvorfor?
Jeg vil gjerne besøke Sør Afrika, safari og haidykking i bur!!!

10. 5 ting du må ha i vesken?
Bleier, våtservietter, penn, lommebok og mascara. 

Så skal jeg sende Awarden videre, og her er de jeg sender den til:


Nå skal jeg straks av gårde på småbarnstreff hos Borge. Ha en finfin fredag!
Dette innlegget er redigert klokken 23.32, hvor jeg har lagt til en award til
Bestevenn!!!

2 kommentarer:

  1. Shit, jeg har fått den av Lavik og! Skal jeg bare linke til dere begge? :p

    SvarSlett
  2. He, he, vet at du fikk den av Lavik også, men det var vanskelig å finne 10 bloggere å sende den videre til for meg, så det ble litt av de samme Lavik hadde sendt til. Shitlagå tenkte jeg bare! Bare koselig med link til begge om du gjør det!

    SvarSlett