mandag 21. mars 2011

Like lenge i det virkelige liv som i mors liv!

I går, 20 mars, var Denzel 9 måneder. Så da har han levd like lenge utenfor livmoren som inni. Men herlighet, det føles virkelig mye lenger enn det! Jeg kan så vidt huske, langt bak i det fjerne, at jeg gikk gravid med han. 



Denne stolen har mamma fått av en på jobben tror jeg det var. Han er ikke helt kjempebegeistret for den, men så lenge han får seg en Marie kjeks så går det greit. Og det er veldig greit for moren, når hun må gjøre ting. Siden denne lille krabaten driver og reiser seg alle veier. Og det er jo kjekt det, men nå har han oppdaget vinduskarmene, og da synes ikke jeg det var så kjekt lenger egentlig... Men storesøsteren, hun elsker å sitte i den!!!

2 kommentarer:

  1. thihi.. ja, det e vel en travel tid vi går i møte!
    Grattis til kjekkasen Denzel <3

    SvarSlett
  2. Tror eg hadde sånn stol når eg var liten.. ;)

    SvarSlett