torsdag 3. mars 2011

Liverpool tur!

Gårsdagen var skikkelig hektisk, full fart hele dagen, og kom meg ikke i seng før kvart på ett, så opp igjen i natt klokken halv fire... Men siden vi skulle av gårde på tur, så gikk det liksom helt greit! Jeg sov på flyet til Amsterdam, som er første stopp på Liverpool turen vår, og bråvåknet, sånn at øynene spratt opp, da hadde jeg drømt at Macen min hadde fått knust skjerm, etter at jeg mistet den i gulvet her for noen dager siden. Jeg trodde jeg skulle begynne å grine, Kenneth måtte åpne den for meg og sjekke at alt var bra! Og det var det heldigvis! Men denne drømmen, det var helt krise, jeg ble så lei meg... det var ett mareritt faktisk! Ble litt svett når jeg nå skulle åpne den, men den ER helt i orden. Og jeg skal ALDRI miste den i gulvet igjen!!! Anyhow, nå skal vi straks "go to gate"! Blog you later, gator!

PS, vi har pakket med masse DVD filmer, jeg har planer om å ihvertfall bruke en dag bare på hotellet i sengen, med DVD, snop, brus, chips og soving innimellom! Det er noe jeg har savnet i mine 7 år som mor!

1 kommentar:

  1. Riktig god tut, Julie!!
    Må du frømme søtt og kose dere masse ;-)

    SvarSlett