tirsdag 22. mars 2011

Postkasse

Her for en liten stund siden hadde jeg bursdag, og for en litt mindre stund siden fikk jeg en litt forsinket bursdagsgave av Borge. Og gjett om jeg ble glad for gaven, ny postkasse!!! Kenneth kunne ikke fatte og begripe at jeg ville bruke penger på ny postkasse, det var nå det siste han ville bruke penger på... Så hurra for Henriette som fikset super gave til meg! Og siden familien nå er komplett fant jeg ut at jeg ville kjøpe ordentlig skilt til å ha på postkassen. Kenneth fikk velge farge og han gikk for svart. Jeg trenger fremdeles å venne meg til det, men det er ihvertfall oversiktlig, og om jeg får si det selv, den fineste postkassen på vårt stativ!!! Enkel og fin! Men det er ikke så veldig høy standard på det stativet så jeg vet ikke om det er så mye å skryte av...

Her er den ihvertfall:

10 kommentarer:

  1. Kjempesøt! En virkelig søt gave!

    SvarSlett
  2. den ble søt med det skiltet på :D
    tenk at noen kan bli så glad for en postkasse ;)
    kommer ikke over det....

    men tror eg ønsker meg ett sånt skilt eg og...

    SvarSlett
  3. Postkasse er jo kjempebra kjøp! Jeg ønsket meg det til jul fra jobben men vi fikk penger istedet så de ble brukt på andre ting! Men fin postkasse er et must. Min er rød. Bare vent ett par år så henger deg i samme gate :)

    SvarSlett
  4. Jeg kjenner at jeg er meget nysgjerrig på hvem denne anonyme er som kanskje skal få postkassen sin i samme gate som meg... ;-P

    SvarSlett
  5. Jeg har en rød postkasse, men det er ikke meg :-)

    Postkassen var kjempefin! passet godt med svart skilt/hvit skrift! Hvor har dere kjøpt skiltet? Er det magnet?

    SvarSlett
  6. Bursdag------ POSTKASSE-------aaaaaa.
    Kjempefin =)

    SvarSlett
  7. Skiltet er kjøpt på posten.no! 112 kroner må du ut med for det!

    SvarSlett
  8. Og det er tape, ikke magnet :-)

    SvarSlett
  9. he he - skjønner deg godt, den var veldig fin! :-)

    SvarSlett
  10. Den anonyme med rød postkasse er din kjære søster!

    SvarSlett