tirsdag 29. mars 2011

Vår i luften!

Deilig, deilig, deilig med vårvær! Lørdag formiddag hadde vi koselig besøk av Renate & Milla, og etter de var gått begynte meg og Kenneth på arbeidet med belegningssteinen! Det er da jeg vet at det er vår. Når vi begynner å jobbe ute! Og jeg ELSKER det! Uansett, vi kom godt igang med forarbeidet, ble ferdig med det faktisk og begynte å legge steinen. Kom halvveis med det! Så i går, når Denzel hadde formiddagsluren sin, så gjorde jeg resten ferdig. Eller, ikke resten, men la ihvertfall ned resten av steinen. Er en del finishing arbeid igjen. Satser på å få gjort mye av det i helgen. Litt støping, grusing, gjøre "rampen" opp til terrassen ferdig +++. I will keep you posted. Of course!

Fikk dessverre litt bad news på fredag, eller bad og bad, mye som er mye verre. Men fikk ihvertfall beskjed om at tømrerne ikke kommer før etter påske... Men, men, kan ikke dvele over det. De kommer når de kommer! (les: For pokker, kan ikke de bare komme nå for $#%/%&#&%$&%&/!!!!!!!!!!)

Sånn var det når vi begynte: 

Og slik er det nå:

Så det kommer seg, og jo mindre grus og sand utenfor jo lykkeligere blir jeg. Helt sant! The road to happiness er når ungene har vært ute og etter de har kommet inn og hengt av seg tøyet i gangen, så er det  rent og fritt for sand på flisene!

God tirsdag!

1 kommentar:

  1. heledussen!!! dere har jo vært kjempe effektiv:)
    det blir jo kjempe bra:)

    uff, e en stund til påske ennå :S
    ...kjipt.... men bedre sent enn aldri;)

    SvarSlett