fredag 22. april 2011

22 april. En flott dag for et bad i sjøen!

I dag, for å få slutt på maset fra ungene om å få is og alt mulig annet, så sa Kenneth, Hvis det er så varmt så får dere gå ned på stranden og ta dere et bad da. Og det gjorde de. Marcus og Naomi. Begge to. Jeg hadde besøk av Jens, og vi holdt på å le oss ihjel. Det må ha vært iskaldt, men de kjørte på. Marcus la på svøm og storkoste seg. Naomi hoppet og spratt uti der, og visste ikke om hun skulle le eller grine idet kroppen hennes ble omslynget av det kalde vannet. Det endte heldigvis opp med latter. Ha, ha. Tror det er ny rekord for noen i min familie å bade så tidlig på året. Men de storkoste seg ihvertfall, og vi fikk litt fri fra mas om kan jeg få, kan jeg få. (Is ble servert etter middag).

Denzel har hygga seg på terrassen i dag.
Plaske litt er gøy i varmen!


Og kose seg litt med Marie kjeks i skyggen:-)

Meg og Kenneth har ryddet vekk alt på terrassen og skal vaske den og beise den på nytt, for som dere ser på bildene så trengs det så absolutt! Jeg vil heller ikke ha det rødlige lenger, og har kjøpt ny brun beis. Så gleder meg til å se hvordan det blir.

God fredag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar