tirsdag 19. april 2011

Påske!

Idag har jeg ryddet og herjet og styrt på siden 07.30 med å få huset på orden og fint og rent og pyntet til påske! Klokken 13.00 var jeg ferdig... Jeg har en tendens til å begynne å styre med alt mulig når jeg driver med husarbeid, idag intet unntak... For eksempel så skulle jeg rydde noe inn i skapet på badet, også plutselig hadde jeg holdt på der i tre kvarter og fylt en bærepose med graps som aldri igjen kommer til å bli brukt, after sun og solkrem fra type 5 år tilbake, 4 hårbørster (?), (hva tenkte jeg på da jeg kjøpte meg ny børste også la den gamle inn i skapet? Fire ganger???), ammeinnlegg, osv, osv. Det gikk rett i bosset! Men godt å gjøre slike ting også!!!

Det ble også litt "freshing" opp av badet:


Synes det ble koselig, og veldig fint når jeg har dempet belysning og LED kubbelyset mitt står der og "blafrer"!!!

Var innom "Anne På Landet" her en dag og kjøpte noen pyntehjerter, som jeg tenkte jeg skulle ha på kurvene mine i gangen. Jeg er veldig glad i de møblene som jeg har i gangen, men greit med bittelitt forandring, og jeg synes resultatet ble bra:

Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å ha hjerter på alle skuffene, men synes det ble litt voldsomt, så da ble det slik.

Ellers så ble det som sagt litt påskepynt rundtom, ikke så mye, bare sånn at man kan se at det er påske:


Med det så ønsker jeg alle en riktig god påske, her i heimen så ble det slik at Kenneth må på jobb både torsdag og fredag, så her er det liksom ikke påskeferie før lørdag, men, men. Meg og ungene skal ihvertfall hygge oss så godt vi kan:-)

2 kommentarer:

  1. Så koselig Julie, må kose dere masse ;)

    SvarSlett
  2. kjempe kos!! Elsker ledlysene :D passser inn alle steder.

    God påske til deg og flokken din:)

    SvarSlett