lørdag 9. april 2011

Is, lørdagsgodt og påskeliljer

Så var fotballsesongen begynt for Kenneth igjen. Heldigvis har de få kamper i helgene, men i dag var en av de få. Også helt på Radøy for å spille. Da går liksom hele lørdagen. Vi kjørte ihvertfall Kenneth til Skogen til halv ett, og deretter en liten snartur på Askøy Senter for å handle inn lørdagsgodt.

Vi koste oss med litt is før vi dro hjemover igjen:
Vel hjemme var det rett i godteposen foran TV:

På ICA, hvor vi handlet lørdagsgodtet, hadde de så søte blomsterkasser med små påskeliljer i at jeg bare MÅTTE ha en. Fikk veldig vår følelse:
Deretter var det deilig lørdagsgrøt hos Mamma og Pappa. Det er nesten fast hver lørdag. Jeg er veldig glad i risengrynsgrøt, men jeg er ikke glad i å lage den selv...

God lørdag!

6 kommentarer:

  1. Så koselig!! Tror jeg må gå tl innkjøp av påskeliljer jeg også - de var kjempefine!!

    SvarSlett
  2. Sant de var!? Ikke gale pris heller synes jeg. 99 kroner ;-)

    SvarSlett
  3. Jeg fikk vårstemning deluxe av den blomsterkassen!! 99 kroner var jo gitt vekk :-) God investering det der ... Ha en finfin lørdagskveld!!

    SvarSlett
  4. Så på den der jeg og! Syns den var kjempefin! :)

    SvarSlett
  5. Oi en sånn blomsterkasse vil jeg og ha. minst 2 stk... hmm lurer på hvor nærmeste ica er fra meg og om de fremdeles har de nå etter 2 uker.. :)

    Ha en strålende søndag! Legger meg til som følger så sees vi igjen.

    Klem fra Elizabeth

    SvarSlett
  6. Hei, Elizabeth! Blomsterkassene er kjempefine ja. Lykke til med å finne nærmeste ICA butikk, og håper de har flere igjen;-) Kjekt at du vil følge bloggen min!

    SvarSlett