søndag 3. april 2011

Tada!!!

I går støpte vi kant rundt belegningssteinen, det ble ikke tatt noe bilde i går, for det blåste og regnet så sinnsykt mye at jeg ikke tok sjansen på å ta kameraet mitt ut. Men her er ett bilde jeg tok i dag tidlig:
Pga regnværet i går måtte vi dekke til med presenning. Oppå denne kanten som vi støpte igår, har vi idag plassert forskalingsblokker og fylt de med støp, fylt i med stein i "bedet", lagt fiberduk oppå fyllingen, og hvit grus oppå der igjen. I stedet for å ha blomsterbed med jord, så ble det grus. Da vil jeg ha potter og kanskje noen lykter plassert der til sommeren. De fine store steinene som ligger der nå, har meg og Kenneth vært på slang hos min kjære nabo som også er fetter og hentet. Det var litt sånn prøveprosjekt, men jeg synes det ble så fint at jeg måtte ringe og spørre om jeg kunne få de. Og det kunne jeg! Snille, snille Arild!
Kanten som vi støpte igår

Forskalingsblokkene plassert og fylt i med støp,
fylt i med stein og fiberduk i bedet!

Ferdig resultat!

Bra arbeid på en søndag ;-P
Det er fremdeles litt arbeid som gjenstår, men jeg er kjempefornøyd med innsatsen vår så langt!
Ha en fortsatt fin søndag, og en god uke fra i morgen av!

4 kommentarer: