søndag 22. mai 2011

Bjørkeskog?

Vi får oss jo snart ny yttergang, og herregudihimmelen som jeg gleder meg. Når man kommer inn i huset vårt nå, så er man liksom inne i hele huset, gangen er relativt stor og det flyter med sko, luer, jakker osv, osv. Selv om den er stor så er det ikke mye plass til oppbevaring, det er ikke mye veggplass, Det er 7 dører og en trapp i gangen, ergo ikke mye vegg igjen til skap og kommoder :-( Så det skal bli så deilig å få ny yttergang!

Jeg har veldig lyst på en fresh tapet i gangen, noe litt annerledes, men en annen dag har jeg lyst på en litt mer voksen stil, gjerne noe i lysbeige, lysgrå, duse farger. Så det er vanskelig, også tenker jeg, shit, hvis jeg velger noe drastisk, hvor fort blir jeg lei det? Men om jeg kjører "safe", så er jeg redd det blir så kjedelig med en gang. 

Men det er noe sånt jeg heller mest mot akkurat nå:





Men bygget er jo ikke klart ennå, så vi får se om jeg forandrer mening før den tid, eller når veggene er platet og gulvet er støpt og jeg faktisk kan se størrelsen på rommet og få en bedre følelse av hvordan det vil bli :-)

1 kommentar:

  1. Det er jo deg ;) Jeg tror det hadde vært tøft::)

    SvarSlett