fredag 20. mai 2011

Gummi gulv

Når påbyggingen av huset er ferdig har vi en del rom som må deles av og innredes. Vi kommer nok til å begynne med yttergangen, og der vil jeg ha fliser på gulvet, men er ikke sikker på hvilke. Kanskje små, 15*15 cm, og fargen er jeg også veldig usikker på. Vi får liksom aldri tid til å dra og se på fliser i ro og fred... he, he. Men vi må vel avsette tid en dag tenker jeg. Vi skal ha skyvedørsgarderobe der også, og der har jeg sett litt på garderobemannen.no, og det er godt mulig vi velger noe derfra:-). Etter det blir det rom oppe, først Marcus sitt, og deretter Naomi sitt. Når det kommer til gulv på de to rommene, så har jeg blitt veldig interessert i vinyl, laminat og gummigulv. De er jo veldig slitesterke, lett å holde ren og ikke minst lyddempende. Også har jeg forstått det sånn at de kan fåes i omtrent alle farger og massevis av forskjellige mønstre. Men jeg tenker nå mest på blått på Marcus sitt rom og lilla på Naomi sitt. Men har overhodet ikke bestemt noe.


Men jeg tenker at det er godt å begynne å tenke litt på det, og se hva vi kan velge mellom :-)

God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar