onsdag 18. mai 2011

MGP fest 2011

Ojojoj, for en uke det var forrige uke. Den årlige Melodi Grand Prix festen vår gikk av stabelen lørdag 14 mai, og jeg begynte med riggingen allerede tirsdagen. Det gikk nemlig litt over styr med inviteringen i år, regnet med at vi ble rundt 70 stk, og da var det greit å være forberedt og sørge for god plass til alle:-) Vi ble forresten litt over 60 tror jeg ;-). Og vi hadde det sååå utrolig kjekt. I år hadde vi muligheten til å invitere så mange siden jeg er i permisjon, og hadde tid til å organisere dette relativt store prosjektet. Og det å få vært sammen med gode venner, både de vi ser ofte og de som vi ser så altfor sjelden er ALLTID gøyalt:-) Så vi satt veldig stor pris på at så mange ville komme og feire MGP sammen med oss! Vi hadde to telt i hagen, ett på 3*9 meter og ett på 5*8 meter, fått tak i sofaer på gies vekk på Finn, og på FB. Lånt oss terrassevarmere av gode venner, lys og bord av mamma og pappa, og til og med fått oss et TV! For TV trenger man på MGP fest, må jo følge med på sendingen, og siden vi var så mange måtte vi jo ha litt TV`er. Ett inne i stuen, også hadde vi ett i hvert telt. Men det skal jo sies at i år som alle de andre årene, så ble det heller dårlig med det å følge med, he, he. Dvs, jeg fikk med meg avstemmingen, og Azerbaijan vant og det passet meg fint, for de hadde jeg satset hele 30 kroner på på nettet! Tror det var 15 i odds, så da ble vel det 450 kroner, ikke allverdens, men gøy allikevel:-) Meg og Kenneth var superfornøyd med festen, og vi gleder oss allerede til neste år!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar