mandag 30. mai 2011

Organized

Jeg hater å vaske klær, og det er jo litt lite gunstig når jeg har tre barn og en mann som spiller fotball... Jeg vet jeg burde hatt vaskemaskinen igang hver dag, men det skjer ikke. Så da samler det seg jo opp kan man si. Og med et relativt lite vaskerom så skjer det oftere at i stedet for å vaske klær når det er overfylt, så lukker jeg døren fint igjen. Motet blir liksom tatt helt fra meg når jeg må brøyte meg inn for å sette igang. Blæh!! Nå har jeg tatt tak i saken og fått supert system på vaskerommet, og er så fornøyd :-)


Kasser for å sortere tøyet. Lyst tøy, barnetøy, håndklær, ull osv :-) Har til og med skrevet på lappene hvor mange grader det skal vaskes på, i tilfelle Kenneth skulle finne på å vaske noe en dag ;-P To av kassene er satt av til barnetøy, de har jeg også merket med klistremerker, sånn at ungene forhåpentligvis kan legge sine klær til vask i de når de tar av seg skittent tøy. Ha, ha, jeg kan jo drømme om det!!


Spørsmålet har blitt stilt av andre før, og nå blir det stilt av meg igjen: Hvor i all verden forsvinner alle strømpene hen?

God mandag, jeg skal bruke den på klesvask og bretting av tøy :-)

6 kommentarer:

  1. Helledussen for et system!!! IMPONERT!!! :-)))

    SvarSlett
  2. Så bra system!!
    Jeg har bare 4 forskjellige hos oss. Lyst, mørkt, koking og annet;)
    Artig med sokke-boksen:D

    Må være digg å få kontroll over kaoset:)

    SvarSlett
  3. Ja, jeg er ganske fornøyd med systemet Veronica!

    Jeg skulle ønske jeg var så flink at jeg bare trengte 4 kasser, Henriette, men det gjør jeg dessverre ikke... For om jeg bare hadde vasket unna hele tiden, så hadde jeg jo sluppet alle disse kassene :-)

    SvarSlett
  4. deilig å ha et system, kjenner til med rot på vaskerom :) Og gleder meg stort til å få skap til skittentøy ;)) Good working;))

    SvarSlett
  5. Ikke dumt med system i skittentøyet nei! Det gjør kanskje klesvasken litt greiere for deg.

    Selve vaskingen tar jo maskinen seg av, men det å sortere klær for en halvt fotballag er sikkert ikke noe kjekt! Og hvertfall ikke om du er den eneste som gjør det.

    Klem fra Christine

    SvarSlett
  6. Genialt, er det mulig å montere dører på de hyllene?

    SvarSlett