torsdag 26. mai 2011

På kjøkkenbenken

På det kjøkkenet som vi har idag, så har vi utrolig lite benkeplass, og det er ganske "annoying" faktisk. Derfor skal jeg ha mye mer benkeplass på det nye kjøkkenet vårt. Og når det blir større kjøkken, så er jo det vel litt naturlig at det blir med benkeplass også, er det ikke? Ja, ja, mer benkeplass blir det ihvertfall, men når det blir, det er ennå meget uvisst. Men det blir, det lover jeg :-)

Jeg synes det er veldig fint å ha et par ting stående fremme på en ellers ryddig kjøkkenbenk. Som for eksempel dette krydderstativet:

Eller en fin skål med frukt, eller en fancy kaffetrakter, (selv om jeg ikke drikker kaffe), en stilig knivblokk, eller, ja du skjønner hvor jeg vil hen. 
Kjøkken fra Bulthaup
Men da er man liksom avhengig av mye benkeplass føler jeg, ellers så ser det rotete ut uansett. Menne... nevnte jeg at jeg ønsker meg mer benkeplass på det nye kjøkkenet mitt?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar