mandag 27. juni 2011

Gjerde

Se så fint det blir med gjerde på terrassen vår! er jo ikke helt ferdig ennå, men får jo inntrykk av hvordan det blir. Guri, som jeg gleder meg til å ta frem malekosten og male det. Jippi, det blir en gledens dag!


Som dere kanskje ser så har vinduene blitt levert, de står foreløpig foran garasjeåpningen, og den nye terrassedøren står på terrassen. Skal bli så deilig å få de på plass, med lister rundt og det hele.Og få DE malt også... Herlighet, jeg kommer til å gå med malekost i hånden i hele sommer. Jeg har faktisk allerede begynt å få hard hud på innsiden av hånden min. Skikkelige "arbeidsneva"! Ha, ha. Ja,ja, det blir jo så fint tilslutt!

Slenger med ett bilde av minstegullet, Denzel, som nylig har blitt 1 år! Så nå er det ingen mer baby i hus...

Bildet er tatt på St. Hans, på vår årlige
fiskekonkurranse :-) Kan nevne at
min kjære mann vant premie for største fisk!

Ps. om du trykker HER så får du se ett knalltøft bilde av minstegutten vår, og om du trykker på hjertet der inne, så gir du oss en stemme, og vi er litt nærmere å vinne tur for hele familien til Dyreparken! Vi takker og bukker og blir utrolig glad for hver eneste stemme :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar